מה קורה בלינקדאין?! | מיתוג אישי בעולם מוצף | איך שריר הסושיאל שלכם? |  אלון ברק - פופקורן 380

מה קורה בלינקדאין?! | מיתוג אישי בעולם מוצף | איך שריר הסושיאל שלכם? | אלון ברק - פופקורן 380

אודות הפרק

איך לינקדאין הפכה לפלטפורמה משוגעת לתוכן אורגני ואישי? מה מבדיל בין אומנות ליצירת תוכן? איך אפשר להתמיד בכתיבה לסושיאל? איך כותבים תוכן טוב ללינקדאין? וכמה זמן לוקח לפצח מיתוג אישי?

לפני שנתיים פחות או יותר, החלה להתרחש מגמה מעניינת בלינקדאין, פלטפורמה שכידוע ממוקדת בעולם העבודה - ביום בהיר אחד, אנשים התחילו לכתוב תוכן שלא קשור לעבודה, תוכן אישי, ממש כמו בפייסבוק או אינסטגרם. מי שהחל להעלות תוכן ממש בתחילת הטרנד נהנה מהפירות, אבל לאלו שעלו לרכבת תחנה אחת אחרי נהיה כבר יותר קשה להתבלט. אז מה עושים עכשיו?

בשביל לענות על השאלה הזו הזמנתי את אלון ברק, מייסד ומנכ"ל של GHOST, סוכנות שממוקדת בבניית מותגים בלינקדאין עבור יזמים, מנכ"לים, פאונדרים וחברות, באמצעות תוכן.

הפוסטים שלו בלינקדאין מקבלים מיליון חשיפות בחודש, ובתור מישהו שגם פעיל בלינקדאין ניסיתי להבין ממנו אם גם אנחנו יכולים להגיע למספרים האלו - ואם כן, אז איך?

מתעניינים בקורס ״קצרצרים למנהלים״ לארגון שלכם?

מתעניינים ב״שיעור יצירתיות בעבודה״ לארגון שלכם?

Home » podcast itemes » פופקורן – פודקאסט מאת ליאור פרנקל » מה קורה בלינקדאין?! | מיתוג אישי בעולם מוצף | איך שריר הסושיאל שלכם? | אלון ברק - פופקורן 380